پاك كردن لكه لاك از روي موكت

۱۹ بازديد
لكه لاك را از روي موكت و فرش
لاك زدن كار مورد علاقه ي اكثر خانم ها و دخترهاي كوچك و نوجوان مي باشد. داشتن كلكسيون رنگارنگ از لاك ها و ايجاد خلاقيت با رنگ هاي مختلف مي تواند هر بانويي را به وجد بياورد ولي زدن لاك كار سختي است و نياز به دقت كافي دارد. برخي از خانم ها يا بچه ها هنگام زدن لاك دستشان به شيشه لاك برخورد كرده و مقداري از آن روي فرش و موكت مي ريزد. اينجاست كه بايد خونسرد باشيد و با دقت و تمركز به پاك كردن لكه لاك بپردازيد بدون اين كه ردي از آن روي فرش يا موكت شما باقي بماند.
لكه ي لاك روي فرش , موكت و حتي لباس جز سخت ترين لكه ها مي باشد و پاك كردن آن شما را با يك چالش جدي رو به رو مي سازد  زيرا اگر با دقت و حوصله انجام نشود ممكن است به تار و پود موكت يا فرش نفوذ كرده و هميشه ماندگار بماند و يا اگر با دستمال نم دار روي آن بكشيد ممكن است در قسمت هاي ديگر فرش پخش شده و تمام فرش يا موكت شما را رنگي و كثيف كند به طوري كه مجبور شويد از خدمات موكت شويي استفاده كنيد پس در ادامه با ما همراه باشيد تا تكنيكي ترين روش براي پاك كردن لاك از روي فرش و موكت را به شما آموزش دهيم.
براي پاك كردن لكه ي لاك از روي موكت يا فرش :
1- ابتدا با يك كارد كره خوري و يا يك قاشق كوچك تا جايي كه مي توانيد لاك را از روي موكت يا  فرش جدا كنيد. در اين جا دقت كنيد كه هنگام برداشتن لاك , قسمت هاي ديگر فرش يا موكت نيز كثيف نشود و اين كار با دقت و ظرافت تمام انجام شود.
2- يك حوله ي كاغذي را برداريد و آن را چهار تا كنيد و قسمت گوشه ي حوله را به مقداري الكل ايزپروپيل و يا لاك پاك كن بدون الكل آغشته كرده و روي لكه بگذاريد و اجازه دهيد تا حدود 10 دقيقه استراحت كند.
حوله را به هيچ وجه روي لكه نكشيد زيرا موجب پخش شدن لكه مي شود  فقط هر چند دقيقه يكبار آن را روي لكه فشار دهيد تا مواد الكلي آن به فرش نفوذ كند. پس از ده دقيقه حوله را از روي فرش برداريد. با اين كار مقدار زيادي از لاك رقيق شده و به حوله كاغذي نفوذ خواهد كرد.
3- سپس در يك ظرف كوچك مقداري شامپو فرش يا آب و صابون را رقيق كنيد و يك اسفنج كوچك را درون مايع شوينده داخل ظرف زده و آب اضافي آن را بگيريد و به آرامي روي لكه باقي مانده از لاك ضربه بزنيد و با يك دستمال تميز و خشك آن را پاك كنيد.
اين كار را چند مرتبه انجام دهيد تا باقي مانده لكه ي لاك به طور كامل از بين برود.
4- اگر قسمت هاي ديگري از موكت و يا فرش نيز رنگ گرفته است مي توانيد با اسفنج و محلول شوينده روي آن را بكشيد و با دستمال تميز آن را خشك كنيد.
5- در پايان روي قسمتي از موكت و يا فرش كه لكه ي لاك ايجاد شده بود چند لايه حوله ي كاغذي گذاشته و يك جسم سنگين روي حوله ها بگذاريد و 24 ساعت صبر كنيد تا تمامي آثار باقي مانده از لكه جذب حوله شود و هيچ گونه اثر و ردي از لكه بر روي موكت و يا فرش شما ايجاد نگردد.
با تكنيك هاي ياد شده بالا شما مي توانيد به راحتي لكه ي لاك را از روي فرش ,موكت و يا مبلمان خود پاك كنيد بدون اينكه اثري از لكه باقي بماند فقط كار هاي ياد شده را در اسرع وقت و با دقت زياد انجام دهيد
بهتربن قاليشويي فرش دستباف و ماشيني شستشو با مواد نانو قاليشويي غرب تهران و شرق تهران نظام آباد با حمل رايگان، آدرس قاليشويي در شرق تهران پيروزي، نارمك، نظام آباد، تهرانپارس و افسريه قاليشويي در شمال تهران با شماره تلفن و دريافت بهترين هزينه و قيمت قاليشويي در شرق تهران و تهرانپارس

خدمات قاليشويي و مبل شويي در همه مناطق تهران بزرگ

عضو رسمي اتحاديه و مطابق با نرخ اتحاديه قاليشويي تهران

تلفن تماس  09195340864‬ براي هماهنگي خدمات قاليشويي در تهران

شماره دفتر مركزي
02144152436
02166192251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.