لیفت صورت در کلینیک زیبایی پارسیان تهران

۲۵ بازديد

شایع ترین علائم پیری خطوط، چین و چروک و شلی پوست است که شروع به افتادگی می کند. از آنجایی که اینها بخشی اجتناب ناپذیر از روند طبیعی پیری هستند، بسیاری از افراد برای بازیابی ظاهر جوان خود، آنها را برعکس می کنند و به همان اندازه که در درون خود احساس می کنند، جوان به نظر می رسند. ریتیدکتومی یک عمل لیفت صورت است که برای جبران از دست دادن خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست معمولا در اطراف دهان و خط فک نیاز به برداشتن پوست اضافی دارد. همچنین عمل جراحی لیفت شقیقه در تهران نیز در این کلینیک انجام میشود.

لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

اثرات باید چندین سال باقی بماند. لیفت صورت سعی می کند با دشوارترین شاخص های ظاهری پیری مبارزه کند زیرا روند پیری ادامه دارد. شما می توانید با داشتن یک سبک زندگی سالم و پیروی از روش های خوب مراقبت از پوست، نتایج لیفت صورت را تا زمانی که ممکن است افزایش دهید. کاهش وزن ممکن است به کاهش ظاهر سینه‌های مردانه که عمدتاً از بافت چربی تشکیل شده‌اند کمک کند، اما در بیشتر موارد، ژنیکوماستی در مردان بالغ بدون جراحی به طور کامل از بین نمی‌رود. اگر بافت غده‌ای اضافی ایجاد شده باشد، هیچ رژیم غذایی یا ورزش نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

 

آیا بعد از لیفت صورت، جای زخم قابل مشاهده خواهد بود؟
جای زخم با استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های لیفت صورت در این کلینیک زیبایی در ولیعصر تهران در حال حاضر به حداقل می رسد. محل برش ها با دقت انتخاب می شود تا دید در طول بهبودی و در طول زمان به حداقل برسد. هم برای مردان و هم برای زنان، آنها نیز به خوبی پنهان هستند. اغلب، خط رویش مو و ناحیه اطراف گوش جایی است که لیفت صورت جای زخم ها را به جا می گذارد. این نشان می دهد که موهای شما می توانند به پنهان کردن جای زخم کمک کنند. جای زخم های شما با گذشت زمان و مراقبت خوب محو و صاف می شوند و عملا غیر قابل تشخیص می شوند.
 

آیا بعد از لیفت صورت کبودی و تورم وجود خواهد داشت؟

تورم یکی از عوارض جانبی تمام درمان های جراحی از جمله لیفت صورت است. کبودی پس از جراحی بسته به فرآیندهای طبیعی بهبودی بیمار متفاوت است. پس از دو تا سه هفته، هرگونه تورم و کبودی باید فروکش کرده و در نهایت برطرف شود.

 
چه مراقبت های بعدی ارائه می شود؟
ما به هر بیمار مراقبت های پس از ساعت کاری رایگان ارائه می دهیم. قول بیمار ما این است که در صورت لزوم تا 60 دقیقه پس از اورژانس شما در کلینیک حاضر شود.
 

آدرس کلینیک : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان دستگردی، پلاک 372، طبقه 3

شماره تماس: 09304048043

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.