تعمير انواع ليفتراك برقي و ديزلي

۲۲ بازديد


ليفتراك يك دستگاه صنعتي با مكانيسم پيچيده است كه با گذشت زمان دچار مشكل و خرابي مي شود كه در اين صورت دستگاه نياز به تعمير دارد. تعمير انواع ليفتراك برقي و ديزلي كار افراد متخصص است كه در اين زمينه آموزش هاي تخصصي ديده اند و مي توانند با استفاده از تكنيك هاي موثر ليفتراك را عيب يابي كرده و سپس به تعمير آن بپردازند.
ليفتراك ها صنعت ذخيره سازي و حمل و نقل را متحول كرده اند. ليفتراك در قرن اول در اوايل قرن بيستم اختراع شد و اكنون بخش مهمي از دنياي صنعتي مدرن را تحت تاثير قرار داده است.
ليفتراك هاي صنعتي تجهيزات بسيار مفيدي هستند كه در ساخت و ساز هاي ساختماني كاربرد زيادي دارند؛ زيرا مي توان از آنها براي حمل و نقل مصالح ساختماني سنگين در مسافت هاي طولاني در زمين هاي ناهموار استفاده كرد.
به علت اهميتي كه ليفتراك در صنايع مختلف دارد ما در اين مقاله قصد داريم در رابطه با تعمير انواع ليفتراك برقي و ديزلي مطالبي ارائه دهيم.
موارد استفاده از ليفتراك
مديران پروژه ها عملكرد بالابرها و وسايل نقليه را با استفاده از انواع ليفتراك يكپارچه و متعادل مي كنند. ليفتراك ها مي توانند آجرها، مصالح ساختماني، آهن و پالت هاي جرثقيل را از كاميون هاي تحويل تخليه كرده و به محل كار منتقل كنند. در حال حاضر، اكثر حامل ها ليفتراك هاي سوار بر كاميون را حمل مي كنند تا به راحتي محصولات ساختماني را تخليه كنند.
امروزه استفاده از ليفتراك ‌هاي سنگين جهت جابجايي كانتينر هاي بزرگ از كاميون‌ هاي تحويل به انبارهاي اسكله و سپس روي كشتي ها رواج يافته است. همچنين زماني كه الوار و فولاد نياز به بارگيري و تخليه دارند، صاحبان پروژه براي حمل الوار و فولاد از ليفتراك استفاده مي كند. صاحبان پروژه ها هميشه براي تعمير انواع ليفتراك برقي و ديزلي از مهارت ها و تجربيات تيم تخصصي كه متشكل از افراد آموزش ديده است، بهره مي برند.

ليفتراك ‌ها همچنين جايگزين مناسبي براي برف ‌كش‌ ها هستند. استفاده از ليفتراك معقول تر از اجاره ماشين برف روب است زيرا به راحتي مي تواند يخ پوشيده شده در پاركينگ ها و پياده روهاي بيروني را از بين ببرد.
جنبه هاي مهم كاركرد ليفتراك

يكي از ويژگي هاي تعيين كننده ليفتراك ناپايداري آن است. ليفتراك و بار را بايد به عنوان يك واحد با مركز ثقل دائما در حال تغيير با هر حركت بار در نظر گرفت. يك ليفتراك نبايد چرخش با سرعت را با بار تعيين شده انجام دهد، زيرا نيروهاي گريز از مركز و گرانش ممكن است با هم تركيب شوند و تصادفي بيش از فاجعه بار ايجاد كنند. در صورت بروز تصادف ليفتراك از كار مي افتد و بايد تعمير شود. تعمير انواع ليفتراك برقي و ديزلي تكنيك هاي خاص خود را دارد و در صورتيكه فرد با تعمير ليفتراك آشنايي چنداني نداشته باشد و بخواهد ليفتراك را تعمير كند، خسارات زيادي به باز خواهد آورد.   
يكي ديگر از جنبه هاي مهم كاركرد ليفتراك اين است كه بايد فرمان چرخ عقب داشته باشد. در حالي كه اين امر مانورپذيري را در موقعيت هاي تنگ افزايش مي دهد، با تجربه سنتي راننده با ساير وسايل نقليه چرخدار متفاوت است. در حين فرمان، از آنجايي كه چرخ هيچ حركتي ندارد، براي حفظ سرعت چرخش ثابت، نيازي به اعمال نيروي فرمان نيست.
ليفتراك ها براي بارهايي با حداكثر وزن مشخص و مركز ثقل رو به جلو مشخص رتبه بندي مي شوند. اين اطلاعات روي پلاك ارائه شده توسط سازنده درج مي شود و بارها نبايد بيشتر از اين مشخصات ثبت شده باشند.
جهت تعمير انواع ليفتراك برقي و ديزلي بهتر است با مشاوران ما تماس بگيريد

 ليفتراك ها جزء حياتي انبارها و مراكز توزيع هستند. اين سازه ها به گونه اي طراحي مي شوند كه جابجايي كارآمد و ايمن را براي مصارف متعدد ارائه مي دهند.
ليفتراك ها مانند همه تجهيزات در اثر استفاده متداول و اصطحلاك دچار مشكل مي شوند و نياز به تعمير پيدا مي كنند. بيشتر افراد فكر مي كنند كه در صورت بروز هر گونه مشكل خود به تنهايي مي توانند ليفتراك را تعمير كنند در حاليكه اين گونه نيست و تعمير انواع ليفتراك برقي و ديزلي تنها از افراد متخصص بر مي آيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.