ليفتراك استوك كوماتسو

۳۸ بازديد

فروش ليفتراك كوماتسو استوك دست دوم

فروش ليفتراك دست دوم كوماتسو 3/5 تن ...مدل 2010 ..وارداتي ..سوخت گاز و بنزين در حد صفر

فروش انواع ليفتراك استوك كوماتسو، قيمت ليفتراك كوماتسو 2.5 تن ليفتراك استوك كوماتسو مشخصات فني ليفتراك كوماتسو ليفتراك كوماتسو خط ۱۷ نمايندگي ليفتراك كوماتسو در اصفهان خريد و فروش ليفتراك كوماتسو قيمت انواع ليفتراك

 

خريد و فروش ليفتراك كوماتسو

 

تلفن تماس براي خريد و فروش انواع ليفتراك كوماتسو: 09131336208

ليفتراك نوعي وسيله ي نقليه ي صنعتي مي باشد كه براي حمل بار و وسايل سنگين در كارخانجات توليدي , كارگاه ها و انبار ها مورد استفاده قرار مي گيرد. ليفتراك ها داراي يك سكوي چنگال مانند بوده كه بار در قسمت سكو قرار مي گيرد و توسط نيروي انساني , نيروي برق و يا هيدروليك كار كرده و به حمل آسان تر بار كمك مي كند.
انواع مختلفي از ليفتراك ها با قدرت حمل بار با وزن هاي متفاوت وجود دارد.

ليفتراك كوماتسو
كمپاني كوماتسو ژاپن يكي از برترين و بزرگترين شركت هاي توليد كننده ليفتراك و بالابر در كشور ژاپن مي باشد كه در سال 1921 در شهر كوماتسو ژاپن راه اندازي شده است و امروزه رتبه ي  دومين توليد كننده هاي برتر ليفتراك در جهان را دارا است. كوماتسو از بدو تاسيس , طيف وسيعي از ماشين آلات معدن و ساخت و ساز را مهندسي كرده است و از سال 1945 به بعد ساخت ليفتراك را به صورت تخصصي در كانون توجه خود قرار داده است.
از مهمترين ويژگي هاي ليفتراك هاي كوماتسو مي توان به قدرت و كيفيت بالا ,  ايمني فوق العاده بالا ,  كارايي بسيار گسترده و هزينه ي استهلاك كم آن اشاره كرد.
بالابر ها و ليفتراك هاي كوماتسو كليه استاندارهاي جهاني را دارا بوده و بالاترين ميزان رضايت مشتريان را در كارنامه خود ثبت كرده اند.

مزاياي ليفتراك كوماتسو :
ليفتراك هاي كوماتسو به دليل كيفيت بالا و انعطاف زياد در جهان بسيار شناخته شده اند و نياز هاي تمامي شركت ها و كارخانجات توليدي و انبارها را فراهم مي كنند . خواه صاحب يك انبار كوچك باشيد و يا يك كارخانه بزرگ  توليدي , ليفتراك هاي كوماتسو مي تواند كليه نيازهاي شما براي جا به جايي و حمل بار را برطرف كند. بسياري از مشتريان در مكان خود با محدوديت فضا مواجه هستند و راهرو هاي باريك و كوچكي دارند كه امكان استفاده از ليفتراك هاي بزرگ و يا حتي معمولي براي آن ها امكان پذير نيست. ليفتراك هاي راهرو باريك كوماتسو مي تواند با سهولت از پس اين چالش بر آيد و سنگين ترين كالا ها را در فضاي محدود و راهرو هاي باريك براي شما جا به جا كند.
ليفتراك هاي كوماتسو طيف وسعي از اندازه ها و ظرفيت ها را دارا است و با نيروي برق و يا باتري مي تواند مشكلات شما را براي حمل و نقل كاهش دهد.
نوع لاستيك هاي ليفتراك كوماتسو نيز مي تواند جامد و يا پنوماتيك باشد كه متناسب با نوع كارگاه و نياز شما طراحي خواهد شد.
لاستيك هاي جامد رايج ترين گزينه هستند و معمولا براي كارخانجاتي با كف بتوني صنعتي استفاده مي شوند . با اين حال ، تايرهاي بادي مي توانند در طيف گسترده اي از كارخانجات مفيد باشند. خوشبختانه كمپاني كوماتسو مي تواند هر دو نوع لاستيك را به مشتريان خود ارائه دهد.

علاوه بر موارد ياد شده ليفتراك هاي كوماتسو يكي از پرقدرت ترين انواع ليفتراك در سراسر جهان هستند و دسترسي به قطعات , خدمات , تعمير ليفتراك و نگهداري آسان آن نيز جز نكات مثبت حايز اهميت آن مي باشد.

انواع ليفتراك هاي كوماتسو

در زير شما را با تعدادي از ليفتراك هاي كوماتسو آشنا خواهيم كرد.

ليفتراك كوماتسو مدل BX50
ظرفيت 4000 تا 6500 پوند
سري BX50 قلب خط توليد كوماتسو است. چه به يك ليفتراك بسيار چابك و انعطاف پذير نياز داشته باشيد  كه داراي لاستيك بالشتك براي كار در محيط داخلي باشد و يا براي كاربردهاي بيروني به يك مدل پنوماتيك با قدرت بيشتر نياز داشته باشيد ، مطمئنا BX50 قادر خواهد بود نيازهاي شما را برآورده كند. BX50 داراي قابليت هاي عملكرد برتر است كه مي تواند به كاهش خستگي اپراتور ، به حداقل رساندن هزينه هاي عملياتي ، بهبود محيط كار و تقويت خط توليد كمك كند.

ليفتراك كوماتسو مدل AX50
ظرفيت 3000 تا 3500 پوند
AX50 كوماتسو داراي يك طراحي عالي است كه حتي كوچكترين جزئيات را نيز پوشش مي دهد. كوماتسو 80 سال تخصص مهندسي را براي ساخت اين مدل به كار گرفته است كه حتي براي سخت ترين مشاغل شما عملكرد بهتر و قدرت بي نظيري را ارائه مي دهد. از فناوري پيشرفته هواي پاك به منظور پايين آوردن ميزان انتشار آلاينده استفاده مي كند كه به شما و كارمندانتان يك محيط كار بسيار دلپذير و پربارتر مي دهد.

ليفتراك كوماتسو مدل CX50
ظرفيت 8000 تا11000 پوند
يك تكنولوژي پيشرفته موتور و يك سيستم هيدروليكي منحصر به فرد در سري CX50 كوماتو گرد هم آمده اند تا به شما كاهش باورنكردني در كل هزينه ها و عملكرد بالا را ارائه بدهند. موتور سري CX50 كاملاً الكترونيكي كنترل مي شود و داراي سيستم كاتاليزوري 3 طرفه است كه مطابق با آخرين مقررات مربوط به انتشار براي محيط كار تميزتر است.

ليفتراك IC پنوماتيك كوماتسو
ظرفيت 8000 تا 11000 پوند
سري FH با سيستم محركه هيدرواستاتيك ، ترمزهاي ديسكي مرطوب استاندارد و سيستم هيدروليك بارگيري سنسور بسته  CLSS)  ) هزينه هاي نگهداري و بهره برداري كمتري را به شما ارائه مي دهد. اين خانواده درايو هيدرواستاتيك با قدرت ديزل  , دوام و هزينه كمتري را از استهلاك در محيط هاي ناهموار فراهم مي كنند. اين ليفتراك مي تواند هزينه عملياتي شما را در تعدادي از كارهاي پرتحرك و با چرخه بالا كاهش دهد.

ليفتراك كوماتسو مدل DX50
ظرفيت 15،400 تا 18،000 پوند
اگر به دنبال يك كاميون بالابرهستيد كه از مزاياي ايمني بالا و دوام طولاني مدت برخوردار باشد ، DX50 Komatsu را با موتور ديزلي ، سيستم ترمز ديسكي مرطوب و ديسك خيس در نظر بگيريد. همچنين اين ليفتراك به يك صندلي تعليق كامل و ساختار دو شناور مجهز شده است تا سواري راحتي را به اپراتورهاي شما ارائه دهد. به دليل داشتن سيستم هيدروليك تعديل بار در مركز باز ، شما بايد از سوخت كمتري استفاده كنيد و كل هزينه هاي عملياتي شما كمتر خواهد بود.


ليفتراك كوماتسو مدل EX50
ظرفيت 22000 تا 35000 پوند
موتور EX50 با تمام دانش و توسط برترين متخصصين طراحي شده است كه كوماتسو به اين نوع ليفتراك مشهور است. اين ويژگي ها به شما راندمان سوخت بهتر ، حداكثر بهره وري را مي دهد و از هزينه هاي عملياتي كمتري برخوردار خواهيد شد. حتي در سخت ترين محيط هاي كار ، سيستم ترمز ديسكي مرطوب آن دوام و كارايي بيشتري را براي شما فراهم مي كند. داراي ديد عالي ، راحتي عالي راننده و كار با آن آسان است. همه اين ويژگي ها براي اطمينان از بهره وري و كارايي بيشتر وجود دارد.


ليفتراك كوماتسو مدل AE50
ظرفيت 3،000 تا4،000 پوند
اگر به دنبال كاهش قابل توجه هزينه هاي عملياتي هستيد ، ليفتراك هاي متعادل برقي كوماتسو را در نظر بگيريد. اين مدل ها براي بهبود عملكرد و بهره وري حمل بار طراحي شده اند. بالابرهاي بالشتك برقي AE50 و AM50 سه چرخ و چهار چرخ به طور كامل تعهد كوماتسو را به شما ارائه مي دهد تا ضمن حفاظت از محيط زيست و كاهش هزينه هاي مالكيت شما ، آنچه را كه نياز داريد در اختيار شما قرار دهد.

ليفتراك كوماتسو مدل BBX50
ظرفيت 4000 تا 6،500 پوند
BBX50 Komatsu داراي طيف گسترده اي از مدل و بسته هاي اختياري براي پاسخگويي به نيازهاي خاص تجارت شما طراحي شده است. اگر بدنبال كاهش استهلاك و  هزينه هاي نگهداري هستيد و  قدرت ، كنترل ، ظرفيت و زمان كار بيشتري را مي خواهيد، نگاهي به BBX50 بيندازيد. اين دستگاه بهره وري شما را از سيستم كشش و جريان هيدروليكي توتال AC تسريع مي كند. مهم نيست كه بارهاي زيادي را كه بايد منتقل كنيد ، مي توانيد براي انجام كار به يك كاميون كوماتسو اعتماد كنيد.

ليفتراك كوماتسو سري FR راهرو باريك
ظرفيت 3000 پوند تا 4500 پوند
اگر براي مانور در راهروهاي باريك به يك ليفتراك يا بالابر نياز داريد ، پس سري FR يك انتخاب عالي است. مهندسي جديد و ابتكاري آن به شما امكان كنترل روان و كارآمد ليفتراك را مي دهد و شما مي توانيد در فضاي محدود و راهروهاي باريك بيشترين كارايي را براي حمل بار داشته باشيد.اين ليفتراك با يك دكل سنگين و مكانيسم پانتوگرافي طراحي شده است كه باعث مي شود بتواند سخت ترين و سنگين ترين بارها را حمل كند.


اگر به دنبال خريد ليفتراك با كيفيت بالا با زمان كار طولاني تر و كل هزينه هاي عملياتي كمتر هستيد ، با ما تماس بگيريد . پرسنل آگاه ما قادر خواهند بود تا به شما كمك كنند مدل مناسب و مقرون به صرفه براي تجارت تان را انتخاب كنيد. ما خوشحال خواهيم شد كه به تمام سوالات  شما پاسخ دهيم و حتي مي توانيم آموزش عالي ايمني را براي اپراتورهاي شما ارائه دهيم.

ليفتراك استوك كوماتسو

ليفتراك استوك كوماتسو ...ظرفيت 4 تن ..مدل خط 7 سال ساخت 2007 در حد صفر .دكل 4/5متر 2 كشاب

ليفتراك تويوتا 3.5 تن

ليفتراك كوماتسو 5 تن

ليفتراك رول گير دار

 

فروش ليفتراك دست دوم كوماتسو

فروش ليفتراك دست دوم كوماتسو .....ظرفيت 8تن ...خط 8 مدل 2008 در حد صفر دكل 4/30

 

ليفتراك كوماتسو دست دوم

فروش ليفتراك كوماتسو دست دوم ....وارداتي....خط 16 ..ظرفيت  3تن ....سوخت ديزل ....دكل 3 جك  3كشاب كانتين رو ...ارتفاع بالابري  4/5 متر

 

فروش ليفتراك كوماتسو استوك دست دوم

فروش ليفتراك كوماتسو استوك دست دوم ..وارداتي ..ظرفيت 3 تن ...سوخت گاز و بنزين... مدل خط 17 ..دكل كانتينر رو 3 جك 3 كشاب ...ارتفاع بالابري 4/5متر

 

تلفن تماس براي خريد انواع ليفتراك كوماتسو: 09131336208

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.