موضوع اصلي سايت و تاثير آن در سئو

۲۸ بازديد


 موتورهاي جستجو توجه زيادي به موضوع اصلي سايت يا Site topic دارند، موضوع اصلي سايت بايد با مراجعه به چند صفحه سايت و به‌ راحتي قابل‌تشخيص باشد، به‌عنوان‌ مثال بسياري از وبلاگ‌ها كه در آن‌ ها درباره همه‌ چيز نوشته مي‌شود، موضوع اصلي ندارند اما ممكن است موضوعات فرعي بسياري داشته باشند. اين نكته بسيار مهم است و بايد به آن توجه نماييد.
سعي كنيد هر صفحه سايتتان به‌ نوعي به موضوع اصلي مرتبط باشد، به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود. به هر سايتي لينك دهيد و از هر سايت نيز بك لينك نگيريد، با ديدگاه سئو تنها بايد به پل زدن بين سايت‌ها و صفحات مرتبط از لحاظ موضوع فعاليت بينديشيد، وقتي موتور جستجو موضوع اصلي سايت شما را بداند هر يك از صفحات سايتتان اتوماتيك وار مرتبط با همان موضوع تشخيص داده مي‌شود و شانس كسب رتبه‌هاي بالا افزايش مي‌يابد.
 آيا به نظر شما موضوع اصلي سايت www.irpedia.com  چيزي به‌ جز سفر و گردشگري در ايران است؟ آيا براي فهم اين موضوع بايد تلاش ويژه‌اي انجام دهيد؟ كافي است به آن مراجعه نماييد، همين در هر صفحه آن‌كه باشيد، شما مي‌دانيد كه درباره ايران، سفر و گردشگري در ايران صحبت شده است در مورد اين سايت موضوعات فرعي مي‌تواند عكس‌هاي ايران، اخبار گردشگري ايران، تورهاي ايران و موارد ديگر باشد. البته بهتر است اين‌گونه بگويم: Iran Travel New  Iran Tours, …, Iran Photos و موضوع اصلي Iran Tourism.
با توجه به موضوعات اصلي و فرعي سايت، مدير ساخت سايت مي‌تواند به‌خوبي نحوه ارتباط صفحات را مشخص نموده، در سايت اعمال نمايد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.