صادرات خرما بسته بندي پيارم

۱۰ بازديد

صادرات خرماي پيارم

شما مي توانيد جهت اطلاع از نرخ صادرات انواع خرما از جمله صادرات خرماي پيارم به صورت بسته بندي شده ، جهت خريد و صادرات خرماي پياروم ، همچنين براي دريافت قيمت عمده فروشي خرما پيارم صادراتي با شماره 03137714884 تماس بگيريد

خرما پيارم يكي از مرغوب ترين و مشتري پسندترين نمونه هاي خرماي توليد شده در جهان ميباشد. خوشبختانه اين خرماي مرغوب در ايران نيز برداشت مي شود. خرماي پيارم سالانه سهم بالايي از نرخ صادرات خرماي ايران را به خود اختصاص داده است.
آيا ميدانيد خرماي پيارم در چه مناطقي از ايران برداشت مي شود؟
مرغوب ترين خرماي پيارم برداشت شده در ايران، مربوط به شهرستان حاجي آباد مي باشد.

خرماي پيارم حاجي آباد

حاجي آباد يكي از شهرستان هاي استان هرمزگان مي باشد كه در جنوب ايران و در شمال استان هرمزگان واقع شده است.
شهرستان حاجي آباد از نظر آب و هوايي تابستان هايي گرم و خشك و نسبتا زمستان هايي سرد دارد. به دليل نزديكي و مجاورت اين شهرستان به استان كرماندوره گرما در شهرستان حاجي آباد نسبت به ساير شهرهاي استان هرمزگان كمتر است. كه همين مسئله باعث شده حاجي آباد يكي از مرغوب ترين نمونه هاي خرما در كشور را در خورد پرورش دهد. لازم به ذكر است خرماي پيارم از ارقام ديررسخرما به شمار مي آيد.
يكي از مواردي كه در بحث صادرات انواع خرما بسيار حائز اهميت مي باشد نحوه بسته بندي محصولات و فرآورده هاي خرما مي باشد. نحوه بسته بندي علاوه بر زيبايي محصول در نگهداري و حفظ تازگي خرما بسيار موثر مي باشد. خرماي پيارماز نمونه ارقام نيمه خشك خرما محسوب مي شود و براي نگهداري نياز به امكانات خاص و هزينه برداري نمي باشد و حتي در دماي اتاق نيز قابليت نگهداري را دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.